Coronamaatregelen

Kan ik in de winkel iets komen kopen zonder afspraak?

Ja, dat is mogelijk tijdens de (voorlopige) openingsuren die u onderaan deze pagina kunt vinden.
Omdat onze winkel te klein is om meer dan één klant tegelijk te ontvangen, is het echter wel mogelijk dat u even moet wachten.
De deur is ten allen tijde op slot en u dient de instructies te volgen in het bakje dat links naast de deur hangt. Deze instructies ziet u ook aan de linkerkant van deze pagina (beweeg erover met uw muis om ze te vergroten).

Kan ik in de winkel informatie vragen betreffende de aankoop van een nieuwe computer?

Dat kan, maar omdat wij slechts één klant tegelijk kunnen helpen, is de tijd per klant beperkt tot maximum 15 minuten.
Als u veel uitleg nodig hebt, helpen wij u graag telefonisch verder (03/369 69 40).
De wachttijd aan de telefoon kan bijgevolg wat langer oplopen dan normaal, maar wij beschikken over meerdere lijnen waardoor u gewoon aan de lijn kunt blijven tot er iemand vrij is om uw oproep te beantwoorden.  Bij een uitzonderlijk lange wachttijd kunt u het natuurlijk ook gewoon later eens opnieuw proberen.

Kan ik een afspraak maken om langs te komen en hoe?

Natuurlijk!  Wij bevelen dit ook nog altijd aan omdat u dan niet aan de deur hoeft te wachten.
Bel gewoon naar 03/369 69 40 om een afspraak te maken.

Kan ik een afspraak maken buiten de (voorloopige) openingstijden?

Ja, ook dat is mogelijk.  Bel naar 03/369 69 40 voor meer informatie.
Als u belt buiten de openingstijden, kunt u een bericht inspreken door op 1 te drukken.  Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug.

Kan ik een afspraak maken, langer dan 15 minuten?

In sommige gevallen (bijvoorbeeld op minder drukke momenten), kunnen wij dit toestaan met een maximum van 30 minuten.
Bel 03/369 69 40 voor meer info.

Kan mijn computer hersteld worden terwijl ik wacht?

Dit is helaas momenteel niet mogelijk, ook niet voor kleine herstellingen.
Wij doen er echter alles aan om uw computer zo spoedig mogelijk te herstellen.  Bij kleine problemen hebt u hem vaak nog dezelfde dag terug.

Kan ik in de winkel terecht voor uitleg over de werking van mijn computer of een programma?

Ook dat is momenteel niet mogelijk.  Soms kunnen wij wel telefonisch helpen of vanop afstand door uw scherm over te nemen.
Bel 03/369 69 40 voor meer info.

Kan ik in de winkel met Bancontact / kredietkaart betalen?

Ja.  Wij bevelen electronische betalingen momenteel zelfs heel sterk aan en aanvaarden alleen cash als het echt niet anders kan.
U kunt betalen met Bancontact, Visa of Mastercard.

Hoe zit het met de veiligheid in de winkel?

Omdat onze winkel te klein is om meerdere klanten tegelijk te bedienen, laten wij de klanten slechts één voor één binnen.
Er hangt een systeem met een rood/oranje/groen licht en bijbehorende instructies rechts naast de deur en wij vragen onze klanten om deze op te volgen.
Na een bezoek van een klant worden alle oppervlakken die deze heeft aangeraakt (zoals de deurklink, betaalautomaat, enz.) gereinigd.
Ook mondmaskers zijn momenteel verplicht in onze winkel.

Doen jullie nog herstellingen aan huis?

Momenteel doen wij geen enkele herstelling bij de klant thuis.
Sommige problemen kunnen wij vanop afstand oplossen door uw scherm over te nemen.  Bel ons op 03/369 69 40 voor meer info.
Voor alle andere problemen dient de computer binnengebracht te worden in onze winkel.

(tijdelijke) openingsuren

Maandag:
doorlopend van 10u00 tot 18u00 (*)
Dinsdag:
gesloten
Woensdag:
doorlopend van 10u00 tot 18u00 (*)
Donderdag:
doorlopend van 10u00 tot 18u00 (*)
Vrijdag:
doorlopend van 10u00 tot 18u00 (*)
Zaterdag:
doorlopend van 10u00 tot 14u00 (*)
Zon- en feestdagen:
gesloten

(*) Laatste klant 15 minuten voor sluitingstijd.